Uppdatering om MirriPirri!

Uppdatering om MirriPirri då.....
 
Idag syntes inget på röntgen så vi hoppas nu att det ska gå åt rätt håll med magen. Hon åt lite under förmiddagen men nu (sena eftermiddagen) vill magen inte ha nåt. Hon dricker vatten iallafall. Men ser ut att må lite tjockt. Bara att vänta på att det vänder nu!
Hjärtat <3
Jomenvisst!
Chinesen och jag gav oss ut i stora farliga skogen en sväng, vi tänkte oss en stilla skrittur bredvid sjön. Men det var snudd på att vi snubblade ner i dikena och in i snåren för fasiken vad mycket som lurade bakom buskarna där kan jag säga!
På ett ställe såg vi barn i färgglada kläder skrika i skogen....där kunde vi ju inte stanna!! Vi skyndade oss förbi fort som tusan, sen taktade vi en bra bit över stockar och sten. Då kom vi då äntligen ut på grusvägen som definitivt leder hemåt, det vet vi båda. Då kunde vi slappna av liiiiite och gå på långa tyglar igen. Och det blev vi båda glada för.
 
Väl i hagen igen stod vi och filurade en stund då jag vände mig om och där står Vildhästen och börjar backa mot mig helt plötsligt. OK!?
Hallå....fattar du illa elle?? Klia på naveln människa!
Så Vildhästen fick lite navelkli innan lunchen serverades.
 
Lunchen blev så småningom serverad! Stallkatten Rosa kom ner till Vildhästen och chilla lite :)

Kommentarer
Postat av: Natalie Bengtsson

Hej du! Jag heter Natalie och var i Afrika i somras där jag besökte ett barnhem. Nu jobbar jag med ett projekt som heter "A peace of cake" (http://apeaceofcake.blogg.se) där jag gör en insamling till barnhemmet Rehobothi. På min blogg kan du läsa om projektet och om barnen! För att kunna få in så mycket pengar som möjligt till barnhemmet så behöver jag sprida detta. Vill du som har en blogg, hjälpa mig genom att skriva ett enkelt inlägg om mitt projekt och min blogg? Jag är evigt tacksam för all hjälp jag får. Med kärlek/ Natalie.

Svar: Hej! Det är klart att jag gör ett inlägg om detta fantastiska projekt! Härligt initiaiv! :)
Jane

2012-08-29 @ 15:26:38
URL: http://apeaceofcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0