Hemma igen..

Hemma från vår tripp på Öland! Det blev lite allmänt slöande och mycket promenader med Trollungen som var med på resan. Och även en tur till Ölands djurpark!


Trollungen med sina leksaker utanför husbilen.


Nadine med sina nya vänner: Dingosarna


Nadine på bryggan på campingen


Jag och Nadine


En skön lirare :)

Så äntligen skulle jag få träffa de stora fyrbenta som jag längtat efter då vi varit borta....då kommer detta troll och möter mig...




Var är min fina välputsade Tinker någonstans??

Då Chinaflickan även tyckte att en lerinpackning var en bra idé, så kände matten en viss tvekan till att rengöring idag inte var någon god idé alls....blöt efter regnet gick det inte göra något åt den leriga pållan. Får vänta till damen torkar till igen!


Wims tyckte det var trevligt att få sällskap av Nadine igen :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: J

tjusiga bilder! =) ska kolla på alla på facebook nu. väntar bara på att joachim ska komma tillbaka så han också får se ;) kram kram!

2011-08-07 @ 21:11:56
URL: http://rodeonay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0