Hästar & hundar

Kom precis hem från hästarna och Paradiset <3 Och nu börjar det att mullra lite smått och regna igen här hör jag....gillar inte åskan då jag mår dåligt för hästarnas skull! Har fortfarande färskt minne efter det stora blixtnedslaget för ett par år sen då några hästar fick sätta livet till här i vår by då blixten slog ner...:( en sån fruktansvärd tragedi för alla inblandade!!

Vi fick iaf trevligt sällskap av Pernilla och Texas nere i Paradiset ikväll :)
Trollungen på bild nedan med bästa stallkompisen, bordercollien Texas!



Vid besöket i Mantorp travshop idag så inhandlades lite smått och gott förstås!
Bla hästgodis....

Både Chinisen och Wimsan blev som galna och sprang och prejade Jennifer för att få godbitar. Tokiga pållar!

Bilderna nedan på alla smågrejer vi köpte har jag stulit från Jennifers blogg! http://rodeonay.blogg.se/ :)


Ny borste till Wims, rosa i såklart!


Nytt bett till Chinisen, ett tredelat Fulmerbett. Tror att det ska ligga bra i hennes lilla mun.


Svarta snoddar så vi kan fläta fläta fläta...


Hästgodiset


Hästgodiset igen

En tvättsvamp blev det också, men den hamnade inte på bild.

Nästa tur får bli till Hööks för jag måste kolla på ett par riddojjor!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nay

hela bilderna är inte med på min dator! de blir "avhuggna". är den inte bred nog för dem?

2011-07-19 @ 22:38:37
URL: http://rodeonay.blogg.se/
Postat av: Jane

Nu är det bättre va :)

2011-07-19 @ 23:13:01
URL: http://chinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0