Liten kvällstur

Det är varmt och obehagligt på dagarna när solen steker på som det gjort idag, så det fick bli en liten kvällstur med pållarna.

Här ses en Chinaflicka väldigt taggad inför ridturen....nähä?...ok inte dä nä...


China är en ständigt utsvulten Tinkerflicka så mer eller mindre hela ridturen så snor hon åt sig så mycket hon kan av alla träd, löv och högre gräs som är lätta att roffa åt sig...det blir ganska tröttsamt för matte, men det bryr sig inte en Chinaflicka om...hm...


Väl hemma igen så ska Chinaflickan ha kvällsmat, och det ska serveras utan dröjsmål.


Nöjd China? Givet!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Jag sökte efter "tinker" på google och fick upp denna blogg. Jag undrar om jag kan få ditt tillstånd att låna några av dessa bilder till mitt stall på stallet.se? :)

MvH Annika

2011-11-24 @ 01:59:27
Postat av: Jane

Nej inga bilder lånas till stallet.se!

2011-11-24 @ 07:48:56
URL: http://www.kellibells.se/wimsan/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0