Imorgon är det fredagsmys...igen!

Fattar inte var dagarna tar vägen!!

Hästar är ju alldeles fantastiska djur, eller hur!? Pillade ihop två helt meningslösa filmer på våra älskade fläckar, kan ses nedan :)






Sötnöten Wimsan :)

Smällkaramellen China :)

Trötta och vilande ponnysar som trots frosseriet i päron och en massa grönt gräs, väntar lite hoppfullt på om de möjligen får lite påfyllning av nåt ätbart....hmm...nä tror inte det tjejer.

Vill också rekommendera min dotters blogginlägg gällande bett, väldigt intressant >> Klicka här! Hon orkar ju sitta och få ihop såna där betydelsefulla inlägg som jag bara orkar ha i min fantasi. Därför är det så bra att jag kan länka till hennes inlägg så här ;) Håll till godo!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0