Marknad i Ulrika 7-8 september

Och idag var det djurmarknad, bla hästar. Ville åka och titta för jag har aldrig varit där. Vet inte vad jag tycker om denna hästmarknad...många var magra/omusklade och de flesta hästar var ovårdade, toviga manar, en massa flugägg och många verkade inte vara nåt speciellt hanterade. Där stod de uppradade...

Nordsvenska valacken till vänster var i ganska bra hull osv, men hade dreadlocks i manen...



Jag undrar om hästhandlarna får någon häst såld idag...

Ett sött skäcksto

Och lite till min förvåning så fanns där även ett sött Tinkersto!!

Är så svag för dessa Tinkrar...

Fastnade vid henne hela tiden...förstås!

Lilla ponnyn..

Nu längtar jag efter våra älsklingar, tur att de har det bra iaf!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0