Hertiginna av Östergötland

Att vara hertiginna av Östergötland är inte illa det inte!
Här har vi ett gäng fyrbenta prinessor av Enbacken som inte haft en jättefartig vecka då tvåbentingen haft en sjuka med döden som insats....eller ja kanske inte så illa. Men nog har det känts som det iaf! Influensan från helvetet vill jag kalla den.
Känner idag att det börjar närma sig till det bättre, inget jobb idag dock :/ trodde verkligen att jag skulle orka...men icke sa nicke.

Nu har jag helgen på mig att kurera mig ordentligt och ta igen allt som hankat i efterhand....ja jag kan ju tro att jag ska kunna orka/hinna med det iaf.

Chinaflickan är hertiginna av Paradiset....jorå så är det! Lovar...svär...100%

En till hertiginna av Paradiset

Konstigt väder just nu...ska det bli vår eller inte!? Återstår att se, men jag gissar att det kommer en sväng med snö och kyla innan det blir vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0