Svinkallt och stelfrusen....fredagsmys?

Ja inte har vi varmt här inte! Myggfritt skulle man lugnt kunna påstå. Det jag inte fattar är hur vi orkade med -25 förra vintern??? Och var det inte nere på nästan -28??
Vi har -15 nu och vi stelnar lätt till is när vi är ute! Ingen idé att försöka prata för det går inte att röra munnen...tur att man inte behöver prata nåt speciellt när man umgås med hästarna :)



Jag hoppas att fredagsmyset infinner sig, det blir tjocka filten i soffan med alla hundar placerade på och runt mig. Har inte tinat riktigt sen jag var i stallet än! Ska ju dit och natta hästarna om några timmar också. Termobrallor på helt enkelt!

China har fin utsikt över sjön :)

Tinkerrumpan ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Världens sötaste rumpa. <3<3

2012-02-03 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0