Aptrött och finbesök

Jorå....aptrött det är jag dä!

Första veckan med arbetsträning på lokala veterinärstationen avklarad. Har varit som en blöt disktrasa efter varje pass. Jag hoppas på att det ska bli bättre så jag orkar vara lite vaken när jag är hemma också!

Chinaflickan har fått lite semester när matten har haft fullt upp med sitt veckan som gick. Dottern har ridit henne lite iallafall men det var varit rätt lugnt för oss alla kan man säga.

Imorse tog vi oss en lugn promenad, lilla hjärtat och jag. Underlaget är inte det mest tillförlitliga just nu så fålarna får underhålla sig i hagen idag :)

Vackra lilla Chinesflicka

Börjat fälla lite vinterpäls också, det har ju förresten inte behövts någon päls än så länge heller. Vi har väl haft som mest 9-10 minusgrader och följande dag plusgrader igen. Inte undra på att hon fäller lite då hon förmodligen laddade upp för en vinter med 20-25 minusgrader som vi hade i vintras :)

Häromdagen hade vi finbesök av denna lilla tjej! Kellibell's Olga Osmunda (Lillie)

Kommentarer
Postat av: Carina

Så roligt att läsa om det som händer. <3

2012-01-21 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0