Många yahoos....

Chinesen hade fixat sig ett fint fot/benlerbad medan jag var hemma....
Idag körde vi lite intervall och galoppträning på vallen. Vid ett tillfälle fck Chinesen ett så häftigt yahoos så trollmor åkte av. Men som en äkta svensk viking så svingar sig trollmor upp i sadeln igen och kör på ett tag till. Något yr i huvvet och mörad rygg och nacke nu dock, men men.....
 
Nedan ser Chinesen några rådjur som spökade därborta vid skogskanten.....
Efter yahoos och galoppträning...söt och fin ändå...
Skulle tömkört Vildhästen efter alla yahoos med Chinesen, men var för mör efter fallet så Vildhästen fick nöja sig med mys/borst/lunchstund idag.
Tröttast....hmm...ja det tror jag dä! Snygga tänder iaf.

Kommentarer
Postat av: Ann

Tur att du inte gjorde dig så illa när du föll.Några blåmärken lär det nog bli. Kul att följa din blogg och mycket fina bilder på underbara hästar. MVH Ann

Svar: Hej Ann!Kul att höra att du uppskattar min blogg! Tyvärr har jag fortfarande lite ont i nacken och känner mig som jag är överkörd av en ångvält efter avåkningen...men det blir väl bättre. Tog en ridpaus igår men idag ska vi köra ett pass igen, Tinkern o jag ;) Ha de gott!
Jane

2012-11-14 @ 16:47:38
URL: http://nogg.se/gypsyzingo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0