Ganska tråkig söndag....

Jag brukar inte känna så men det är så idag. Är förmodligen helt slut efter att jag var på westerntävling och fotade hela dagen igår. Kände mig sjuk efter att ha stått i ridhuset och halvfrusit hela dagen. Jättekul att fota är det alltid, men usch för efterdyningarna. Regnade gjorde det hela dagen också, därav blev ju luften väldigt råkall inne i ridhuset. Inte så roligt för en med fibro, men man får ta det onda med det goda ibland :)
 
Fålarna har haft vila hela helgen, så de går bara och gör vad de gör bäst just nu...att vara hästar!
Kattdiss....
Chinadiss...
 
Ett par smakprov från westertävlingen kan ni väl få. Tråkigt att det var jättedåliga förutsättningar att få bra bilder bara :( Det är ju svårt i ridhus ändå, men igår var det verkligen ännu sämre än det brukar vara :/ Det blir bara huvudbilder på hästar eftersom jag inte vill lägga ut på människor som inte blivit tillfrågade om de vill synas här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0