Hur tänkte du nu mamma???

Om jag gömmer mig här så kanske jag slipper???
China ser inte meningen med att ha aktiviteter kl 08.15 på morgonen...å på en onsdag!?!
Hursomhelst drog jag med mig Chinesen, dotra och Vildhästen på en planerad promenad så blodcirkulationen får sitt liksom.
Pulsa snö är alltid nyttigt!
Snäll lite pålla som gör som jag vill.
Det är så dumt att gå ifrån en rutin som funkar tycker Chinesen och äter lite gran på vanliga stället.
Det som skulle bli en promenad blev en barbackatur istället. Det tyckte vi alla var riktigt mysigt!!
Vildhästen är snäll och väntar in oss :)
Oj...blev jag först nu helt plötsligt??
Vildhästen blev visst lite trött...skruttibangbangponnyn!!!! <3
På med jackan i yrsnön och ner till hagen och MATEN!!!!
PluttChinesen o jag på väg ner till hagen.
Vildhästen njuter av högarna av "piece of candy". Hon älskar dom :)
 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0