Jag mår illa

Usch...är helt skakig i hela kroppen och mår jätteilla....mannen och jag har ägnat oss åt att slå ner stolp i tjälen i fålarnas hage då halva hagen är obrukbar, med ca 20 cm lera/vatten och allt detta ligger under en isskorpa som en häst går ner sig i ganska lätt. Tänk er själva att ta hand om en Tinkers ben/hovpäls när leran går upp till knäna. Det extrajobbet vill inte jag ha mitt i vintern. Men nu är skitjobbet gjort och fålarna går i sin hage.
 
Så hej fibro! Vi kommer vara tajtare än vanligt resten av denna lördag! 
 
Längtar till våren....

Kommentarer
Postat av: Carina

Så duktiga Ni är, styrkekram till dig! och vilket underbart kort!! <3

Svar: Tack kära du....hade förstås inte behövt denna ansträngning utöver det jag redan har. Men finns inte mycket att göra åt när man är tvungen :/Kram fina du!! <3
Jane

2013-02-16 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0