Ser tillbaka

Världens finaste Vildhäst, ca 3-4 år gammal här tippar jag på. Ser ut som en bebis ;)
(Foto © Therese Arvidsson)
Finaste Kelly som inte längre finns hos mig <3
Kelly igen (fotad av Peter Ekeström från tidningen Härliga Hund)
Finaste Brunte som var världens bästa kompis till Vildhästen under en tid.
Väldig älskvärd liten häst.
Åhh...denna älskade lilla trio. Vildhästen har nog aldrig haft det bättre! Älskade den här tiden.
Finaste lilla miniformatet av Vildhästen, Zemira. 
Fina Brunte
Jag och min lilla ponny Fina, back in the days!
Fina <3
Så kom den lilla svart/vita Chinesen och förgyllde min värld 7 december 2010!
Vackraste Chinaflickan
Bubblan med mamma Kelly <3 Bubblan blir 10 år i år.
Vackra Lina som inte längre finns hos mig <3
Ida som inte längre finns hos mig <3
Fina fläckarna våren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0