Yaaahoooooo

Fick för mig att jag skulle låta Vildhästen springa på snöre på vallen nu på eftermiddagen...jodå så långt är ju tanken ok.
 
Men trollmor tog tag i tanken och gjorde det hon tänkte...Iväg kom vi iaf ganska sansat, Vildhästen och jag.
Att Vildhästen var pigg visste jag ju att hon skulle vara men kanske inte SÅ pigg. Behövde inte fråga om hon ville springa runt mig, det gjorde hon av egen fri vilja. Svävande fin trav bjöd hon på så det var ett nöje att se. Fin galopp visade hon också i fin cirkel runt mig. Ju mer hon sprang runt kom idén i henne att det var så fantastiskt kul att vi måste lätta från marken ungefär hundra gånger. Det verkar väl kul!? Ja det är ju inte lätt att ha mobilen framme och samtidigt få bra bilder när Vildhästen gör skäl för sitt namn, eller hur! Detta var det första lilla yahooet. Sen var jag tvungen att stoppa ner mobilen och hänga med i karusellen! Yaahoooo!!!!
Men hon är ju söt iaf, det väger ju upp mycket! :)
På hemvägen stod hon på två ben kanske 2 eller 3 gånger. Inte lätt att hålla räkningen när man får försöka hålla sig ur vägen för viftande Vildhästhovar.
 
Jaja...huvudsaken är väl att flickan har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0