Raggsockan

Underbara lilla raggsockan och jag tog oss några varv i paddocken på kvällskvisten. Knotten var dumma och bet Chinesen i öronen hela tiden, men vi fick lite gjort iallafall. Imorgon hoppas jag att Dotra bygger upp en bana till oss så vi kan få lite uppgifter. Chinesen se aldrig någon mening med att sprätta runt i paddocken utan att få lösa lite problem.
 
Kom då mamma...
Efter lite trav och backningsövningar så körde vi lite följa john :)
En liten film som visar vilken snäll raggsocka jag har, även när hon försöker gå iväg på slutet så är hon duktig och lyssnar på mig. Efter snart 3 år tillsammans så fortsätter hon att imponera mig varje dag. Älskade häst!!!!
 
Hur fantastisk är inte min fina China??
Svarar på det själv....Jo jättefantastisk!
 
Jag är klar nu, släpp ut mig!! Donnan vill ut och äta gräs!
Sagt och gjort.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0