Tvillingar och hårväxt

På väg till fålarna imorse mötte vi en rådjursmamma, med sig hade hon sina tvillingbebisar. Så himla söta!!
 
Synd att jag inte hann få fram mobilen :)
 
Pojkarna i grannhagen tog sig ett vil på morgonkvisten.
Gav mina fålar lite frukost och konstaterade när jag fotade Chinesen att hon sakta men säkert är på väg att bli hårfager igen. Det tar sig! Biopromin är bra helt enkelt ;)
Jämförelsebilder nedan från augusti 2012 då det började tunnas ur...
Även Vildhästens man glesades ur, se bara hur hon såg ut innan det glesades!
 
....min gissning är att vi bytte hö nån gång i juli och där blev det blev nån felbalans i näringsintaget.
 
Men börjar nu se en liten förbättrning, det SKA bli bättre nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0