It's a wonderful life

Var orolig för min gammelhund så vi åkte till min gamla arbetsplats, Veterinärstationen i Borensberg, för en koll. Men det visade sig att hon var frisk och kry i dagsläget trots allt. Känns skönt då hon ändå är 11 år i år.
Fina gamla Bellis!
Dotra och jag hade en myspysig förmiddag med fålatrollen. De var så lugna och fina båda två. Chinesen hade slutit fred med skogstrollet och alla ulvar i skogarna. Ja denna fred kanske inte gäller imorgon, men det var skönt att få bara åka med utan en massa yahoos en dag iallafall!! :)
 
And off we go med finaste raggsockorna <3
Lite barmark har visat sig trots de envisa minusgraderna och snöfall det senaste. Bra för barfotafötterna att få lite underlag att röra sig på. Hovarna måste ju underhållas! Bra stråltryck idag med trav på grusvägen :)
Livskvalité <3
Hemma igen
Kommer du mamma??? Chinesen tycker jag sackar efter och håller på med mobilen för mycket...
Dom går nu, ser du inte?? Kolla Chinesens öron, hon har full koll på mig och var jag är. Söt!!
Ner mot hagen och frukosten som blev avbruten :)
 
Hon gick själv ner till hagen, men små grässtrån hindrade henne från att gå fint hela vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0