Födelsedag och snön yr

Idag yr snön utanför fönstret och vi har soffläge på Kellibell's Mansion.
 
Kanske ska uppmärksamma att denna trollunge fyllde 6 år häromdagen!? Ja hon fick pussar och kramar av oss alla så hon undrade nog va fasiken allt ståhej var nödvändigt för. Ja hon fick en kant från pizzan vi åt också. Grattis lilla Joysi, du är oss såå kär <3
 
 
Trollungen och jag i soffhörnet, resten av gänget ligger och kurar runt mig.
Dotra och jag körde lite OnLine med fålarna på morgonen. Det blåste, snön yrde, det bet i kinderna och de blev röda....Vildhästen fick ur sig lite energi och Chinesen och jag tog det rätt easy. Hon fick trava runt lite så blodcirkulationen fick sitt.
 
Chinesen är älskvärd <3
Vi drömmer om grönt gräs och varmare väder idag helt enkelt.
 
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0