Paradiset

En kall, solig och ganska underbar morgon i Paradiset idag. Termometern visade -20 kl 06.00.
 
Efter rastning och matning av trollungarna här hemma så knallade jag bort till fålatrollen vid 06.30. Soluppgången i Paradiset är förstås magiskt som vanligt.
 
Godmorgon!
De fick lite extra halm att pilla med idag då Tinkerflickan naturligtvis var tvungen att spräcka tråden igår för att kunna äta på andra sidan...jag undrar om gräset är grönare där under snön på andra sidan egentligen!?
 
Vildhästen måste förstås vara med där det händer.
Jaja....Chinaflickan är söt i vanlig ordning iallafall trots hennes övertramp över trådarna.
 
Hoppas huvudvärken som smög sig på mig igår vill släppa taget snart också ....vill inte ha migrän!
 
Idag ska vi få en solig, kall och fin dag enligt yr.no så passa på att njuta nu! Det ska jag försöka göra.
 
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0