You are missing out!

Den som inte får äran att vara nära en häst...jag säger bara det: you're missing out! 
 
Idag var jag hos tandis och lagade en tand. Bedövningen satt som en smäck, halva tungan/läppen, hela kinden och hela tandraden var helt borta. Men ändå så gör det ont som f*n när det borras i den!? Tog 4 timmar innan bedövningen försvann. Under tiden var dotra och jag hos fålarna. Och jag kan inte säga det nog! Allt ont du känner, försvinner när du är bland hästar.
 
Jag glömmer totalt bort min onda, onda kropp...min tand som dunkar och surrar nu när bedövningen är borta. När vi umgåtts klart med våra diamanter och tar första steget hemåt börjar jag känna att det faktiskt dunkar som fasiken i min tand och min kropp är helt slut....det är magiskt att få vara nära en häst. Inga ord kan förklara denna magi....det är bara kärlek och ärlighet rakt igenom. 
 
Min Fina China....det bästa botemedlet mot allt ont i världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0