fjortonde maj

Jobbat idag! I love my job! Bästa arbetskamraterna och bästa arbetsplatsen!
 
Efter jobbet så har jag bara tagit det lugnt med min lilla dotter, hon mår inte så bra just nu :(
Vi plöjer Game of Thrones, första säsongen. Så himla bra!!
Khaleesi med sin fina häst.
Mina fina blåmärken växer efter olyckan igår....så här såg benet ut igår när jag fotade. Idag är det ännu värre. Men orkar inte fota på eländet mer nu :)
Nu måste jag slänga ner mig i sängen för imorgon blir det tidigt då jag ska cykla till fålarna och ge dem frukost innan jobbet!
När jag var hos dom nu ikväll så hade de roat sig med en fin dammig lerinpackning nu på kvällskvisten. Det regnade ju ett par timmar på eftermiddagen så det var väl skönt att rulla sig lite kan jag förstå :) så nu vet jag vad som väntar imorgon....
Älskar Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0