Horses and Hounds

Hästar och hundar och hundar och hästar.....det är det som händer i vår vardag.
 
I denna blogg delar jag min vardag med djuren, och så här ser det ut idag!
 
Allra käraste lilla Joysi äter gräs under "korkeken"<3 Hundbilderna har min lilla Dotra fotat!
 
När vi kom till fålarna på förmiddagen så möttes vi av en avslappnad Vildhäst
Chinesen hade det stående vaktpasset
Yrvaken Vildhäst
Idag har vi haft träning med våra fålar. Dotra red båda, men jag satt upp på min raggsocka efter träningen bara för att känna på henne lite :) Hon är ju rätt mysig att sitta på!
 
Bästa Chinesen <3
Dotra på Chinesen under träningen
Vi har så himla fina hästar alltså. Visst är jag underbart partisk!? ;)
Åsså lite fler hundbilder på slutet då...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0