Vänner

Vänner är bra att ha. Jag kan vara ganska dålig på att höra av mig till mina vänner. Med en riktig vän ska man inte behöva känna skuld heller för att man inte hört av sig. Det bästa är när man ringer en god vän och man bara kan fortsätta där man slutade senaste samtalet! Jag har såna vänner och det känns bra.
 
Just nu kollar jag och lilla dottern på "Vänner" (Friends). När vi har soffsittartid så är det det bästa att ha på. Vi kan nog alla avsnitt och alla säsonger utantill vid det här laget. Det går inte en dag här utan att några avsnitt körs på raken. Det är skönt att ha det på i bakgrunden också om man gör nåt annat "viktigt" såsom hänga tvätt eller laga mat :-) Kan sätta på en säsong som går hela dan här. Hundarna gillar också "Friend"s ;-) Ibland sätter jag faktiskt på några avsnitt till trollungarna när jag ska åka till jobbet :-P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0