Födelsedagar dagarna i ända!

Födelsedagarna duggar tätt i september i vår familj. Tre stycken och nu har vi klarat av två i helgen!
 
Har blivit uppvaktad så det räcker till nästa födelsedag nu känns det som ;)
 
Flyttade på Loppan Vildhästs sjukhage och hoppas nu att hon står där hon står. Med el i trådarna :P
 
Fick Dotra att fota mig och Raggsockan nu när vi ändå var där och skulle pyssla häst en stund. Busade lite med Tinkerfröken i paddocken för att kolla om stelheten var kvar som hon hade för ett par dagar sen. Men nu var den puts väck och hon kändes jättefin när jag satt på ryggen också. Har väl gått och haft det lite för bra ett par veckor. Så det är dags för lite hårdträning tror jag bestämt! Ut och springa på vägarna i skogen!
 
Här kommer det då ett gäng foton i en lång rad!!
Hon är fin men lite sommartjockis :P
Hon bjöd till lite iallafall Tinkerfröken! Koncentrerade tanter ;)
Underbara älskade
Tjusig avslappnad i trav här fast det inte syns så bra ;)
SkruttibangbangTinkern får mig alltid att ha ett leende på läpparna!
 

Kommentarer
Postat av: Olivia - Hon med fölet

Fruktasvärt fina bilder som vanligt!

Svar: Tack snälla! Tänk om man orkade ta med systemkameran varje dag! :-P
Jane

2013-09-21 @ 09:54:19
URL: http://vivanolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0