Tack snälla ni!!

Måste tacka alla mina trogna läsare som kommer till min blogg! Vilka är ni egentligen?? Kan ibland tycka att min blogg är ganska ointressant. Så att du ändå kommer hit betyder väl att nåt är kul att se och läsa antar jag :)
 
Vad skulle du vilja se eller läsa om som inte finns på bloggen!?
  • Mer photoshoots med hästarna eller hundarna? (Som det är nu så är det ju mest mobilbilder)
  • Vill ni veta mer om Wimsans eller Chinas bakgrund?
  • Vilka hundar jag har?
Det kan vara vad som helst helt enkelt, bara fantasin som behövs.
Skriv i kommentatorsfältet om du har en önskan! :)
 
Har en hel del som jag skulle vilja skriva om egentligen men är blygsam då det kan tas som att jag trampar på någons tå. Sen är jag själv ingen argumentationsmänniska. Jag har starka åsikter men uttrycker dem sällan då jag har svårt för att bli konfronterad och kan känna att jag inte har några bra svar eller motargument som håller. Jag är nog en lite mer begrundande människa som hellre är tyst för att inte stöta mig :)
 
Har inte hunnit med några aktivteter med djuren alls idag. De får semester då jag gör ärenden, städar och plockar istället :)
 
Bjuder på en bild från april i år på mig och min fina Raggsocka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Augustsson

Hej! Jag är inne och läser ganska ofta för att det är så kul att följa hur China har det :-) Krama henne från mig! /Gamla matte

Svar: Hej Jenny! Så roligt att du hänger med här på bloggen :-) Jag är så glad i henne. Verkligen en ljuspunkt att luta sig tillbaka på. Jag ska krama henne massor från dig! ;-)
Jane

2013-09-04 @ 14:39:56
URL: http://jennyaugustsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0