Soooool!

Underbart att solen kunde tänka sig att visa lite. Skönt för sinnet! Vårkänslorna ligger på topp i det underbara solskenet. Det lär väl dröja innan såna här fina dagar kommer igen.
 
Bjuder tyvärr bara på sugiga mobilbilder då det är lite svårt att ha systemkameran med sig när man jobbar häst. Skulle vilja ha möjligheten att bara bjuda på systemfoton. Men då måste jag ju ha en assistent med mig och det funkar inte så ofta tyvärr. 
 
Var lite kyligt på morgonkvisten så MirriPirri låg och kurade ihop sig i soffan med de andra...så gulligt :) 
Tog tag i lite tömkörning med fålarna efter frukost. Började med Loppan Vildhäst. Hon behöver verkligen lägga på sig lite muskler på kroppen nu. Så jobba, jobba, jobba är det som gäller. Mycket skritt men körde lite trav på henne också. Hon fick röra sig ledigt på en volt. Formen får vi vänta med. Sen blev det skritt skritt skritt i nån kvart. 
Loppan blev nöjd efter den halvtimmen kan jag säga. Hon blev så trött så trött...
Men piggnade till när jag stoppade handen i fickan ;)
Min lille far kom och hälsade på och kollade in bygget och då passade Loppan på att fjäska in sig.
Hon mymlade på skägget lite :P
Så fick Raggsockan sig en genomkörare! 
Körde på hårdare med henne givetvis. Syns väl att hon tar för sig av maten ganska bra!?
Vi ska nog springa bort den där magen! Eller hur!?
Piggelina i farten. Inte speciellt svårt att få igång den där Raggsockan inte.
Loppan Vildhäst stod och vilade i hagen och väntade på oss. Sötis <3
Efter jobb får man nomnoms i den populära röda bunken! Mmmmm....så gott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0