Underbar lördag

Underbar lördag, men dock ganska blöt till att börja med. Hästdottern kom hem för lite familjemys så vi har ätit gott och hann även med en underbar ridtur med fålarna innan mörkret. 
 
Loppan Vildhäst var som vanligt lugnet själv medan Raggsockan var på tårna med en särdeles framåtanda så Loppan inte hann med emellanåt. Brukar vara tvärtom annars :)
 
Hade ingen mobil med mig så kunde inte föreviga turen. Men det var nog bra det för jag hade händerna fulla med Raggsockan. Nyttigt att försöka hålla mina egna nerver i styr och ändå rida på lång tygel med en liten explosion mellan benen! Tycker det var bra gjort av mig själv och bra att Raggsockan ändå får ta eget ansvar att vi inte ramlade ner i diket eller for in i en gran eller liknande ;)
 
Nu har vi lördagsmys och snart Melodifestival! 
 
Fotot är inte från idag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0