Nära måste man väl säga

Närmare hemmet än så här är nog svårt att få fålarna tror jag :)
Snö snö snö så långt ögat når idag....tråkigt tycker jag. Och Wims tycker det är jobbigt när det snöar i ögonen :/
Ska visst snöa imorgon också, men bli bättre framåt eftermiddagen om man ska tro på yr. Det räcker med snö nu! Vill ha vår istället.....vintern den här säsongen suger verkligen!
Lite klagig idag känner jag, men hoppas på en bättre dag imorgon! Hästdottern kommer hem så det blir lite hästpyssel. 

Kommentarer
Postat av: Marie Enlund

Ser ju jättehärligt ut att bo så där idylliskt. Underbart för alla !
Kram !

Svar: Ja...och nu längtar jag efter våren!! :)
Jane

2014-01-14 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0