Nosar runt lite!

Fortsätter mitt letande efter vagn och har nu hittat en som jag håller på att kolla upp lite.
 
Vill inte lägga upp bild då den fortfarande ligger på annons. Men det är en åkvagn, fyrhjuling. Kommer från Holland och ska användas flitigt till Tinkrar där. Man kan ju tycka att den borde passa Chinesen då. Har frågat om lite mått så jag kan jämföra på fålen min. 
 
Imorgon tänkte jag hitta nån mindre stock som Tinkerfröken ska få dra runt på. Hade varit bra med ett par gamla däck också och varva emellan. Får höra efter nere på däckverkstan härborta, de kanske har några avlagda till övers som de vill bli av med.
 
Idag jobbade jag med Wimseriet som var trög som en gammal bonnkanin. Men hon jobbade rätt bra under några korta stunder iallafall. 
Tinkerfröken fick ledigt idag men dammade av henne så gott det gick. Var inte lätt, hon gick från brun till ljusgrå i det vita.....lerinpackningar ligger på modet här på landet.
Vi fick njuta av härlig sol idag också, så underbart att få vämande solstrålar i anletet!
Trollungen satt vid lagårsväggen och njöt för fulla muggar. Skitig lagårdsvägg, haha :)
Fröken Joysi fick sig en avsvabbning idag då hon passade på att rulla sig i kattskit. Det var inte en populär handling tyckte vi. Från topp till tå är hon nu ren och fin igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0