china

I onsdags satte vi in en vit liten prins i hagen till China. Det gick inte...tror inte lilla prinsen orkade axla ansvaret.
 
Vi styrde om och stoppade igår in Kungen Astro....mötet mellan dom var magiskt. Det går inte att beskriva i ord. De känner varandra sedan tidigare då de gått i hagarna bredvid varandra under en period. Nu får China trygghet från Astro och kan jobba vidare med att hitta sitt lugn igen.
Att äta tillsammans med en vän gör mycket för psyket hos en liten häst. 
 
Mitt hjärta och min själ är i kaos. Men för Chinas skull så känner jag mig tillfredsställd för stunden. Hon säger till mig att det är ok med Astro och då får jag lyssna på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0