Måndagsbarn!

 Lite meningslöst vetande men...japp jag är född på en måndag. Vill du kolla vilken dag du föddes på? Se här >>
 
 
Lite klyschigt så måste jag säga att september ändå bjudit på fantastiskt höstväder. Jobbigt bara när jag inte har ork att uppskatta det. Är inne i en utmattningsperiod nu. Orkar verkligen ingenting. Är totalt utmattad och vimmelkantig efter jobbet, men måste ändå göra en massa när jag kommer hem. Måstena tar ju inte slut bara för jag gör det. Vem ska ta hand om mina djur om inte jag gör det liksom...
 
Lekte on line med Chinapuffen ändå, även fast jag inte orkade egentligen. Men måste hålla igång fröken China så hon inte slackar av för mycket tjocksmockan. Imorgon tömkörning!? Ja varför inte, min ork lär ju inte vara varken mer eller mindre. Så jag kör väl på i samma tempo. Får väl se hur länge det håller. Förbaskade fibromyalgi alltså. Kommer inte ens ihåg hur det är att vara frisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0