Timmarna, dagarna och veckorna...

Springer verkligen iväg!! Fattar inte....det är måndagar och fredagar hela tiden. Försöker fylla ut timmarna efter jobbet med trevliga saker. Promenera med barn och barnbarn, hundar som vill ut och springa och småhästarna som får lite semester mellan skogsturerna. Men tror de är glada när de får gå och vara hästar utan att nån människa kommer och stör! De kommer och springer till mig och är glada när jag ropar efter dom iallafall :) Underbart att ha dom utanför fönstret!! Har ambitionen att försöka komma igång med lite tömkörning igen med damerna. Imorgon helst!
Funderat en hel del senaste tiden på att orka hålla igång FB och insta och bloggen samtidigt. Tog upp det i ett tidigare inlägg. Känns verkligen som att bloggen är mitt främsta forum. Kollar fb, men jeeessseeess så meningslöst det är....eller!? Jättekul att följa släkt, nära vänner och ytliga vänner givetvis. Men blir ändå förundrad när jag får vänförfrågningar från folk jag inte har en aning om vem de är!? Vet de ens vem jag är?? 
Tacka vettja förr om åren när den enda kommunikationen med yttervärlden man hade var genom den fasta telefonen med skruvad sladd som man slingrade runt fingret medan man tjattrade på.
Med och för djuren är ett enklare liv det enda rätta. De lever bara i nuet och vi har så mycket att lära av dom.
Ta hand om varandra och släpp all ångest över morgondagen. Lev idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0