Världens bästa

Jag har världens bästa lilla pålla. Kassa mobilbilder blir det men har inte bättre att bjuda på. Har ingen personlig fotograf, förutom mig själv vilken är svår att klona.
 
Körde lite on line på morgonkvisten, Chinapufftrollet fick mineraler och vitaminer med äpplen efteråt. Det var nog värt mödan att leka med mig en stund.
Tyvärr har magen svullnat lite då jag varit snäll och släppt ut henne på torrt avbetat gräs...det och avsaknad av ordentlig motion blev svullomage :/ Bättring tant Strand! Men magmåttet är detsamma dock!
 
Vilken tur att det finns internetshopping!!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Världens sötaste ;)

Svar: Chinapuffen tackar och niger! :)
Jane

2014-09-13 @ 17:48:20
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0