Byta eller ha båda??

Då jag blev tipsad av Sanna Lundell att blogga på deras portal hästliv.nu blev jag givetvis oerhört nyfiken! Var ju bara tvungen att kolla in sidan, vet inte ens om jag sett den nån gång. Så jag satte igång och fixade faktiskt iordning en blogg där som jag nu pillat lite med.
 
Nu är frågan om jag helt ska byta eller ha båda!? Gillar min blogg här på blogg.se. Har ju fixat design och allt själv. Men visst kan man väl ha två bloggar...jo det kan jag nog :)
 
Vill du kolla in min blogg på hästliv.nu så är adressen här >> 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tror du kanske kan importera denna blogg till den andra portalen. Så får du in alla dina inlägg där. Brukar gå. Googla :)

2015-04-25 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0