Något är fel...

Ja nåt är det som är fel. På mig. Mår så fruktansvärt dåligt hela tiden. Känns som det inte bara är fibromyalgin som tar ner mig. Det blir att ta tag i ett läkarbesök och lämna lite prover. Har haft otroligt mycket migränattacker på sista tiden. Var helt utslagen förra veckan och känner mig inte helt ok än.
 
 
Igår fick jag akut tandvärk också uppepå allt. Vet inte om jag haft sån hemsk tandvärk tidigare. Så fruktansvärt ont! Fick en akuttid hos min tandis idag som tur var. Enligt röntgen var det inget fel på tanden, men jag hade så ont så jag knapp kunde gapa. Tandis borrade upp iallafall så det blev att påbörja rensning av rotkanalerna och en rotfyllning. Hade inte fixat hela påsken med den tanden. Usch. Har fortfarande ont, men det går att leva med ändå.
 
Tråkigt nog missade jag träningen med Hera då jag var tvungen att borra tand. Dotra och tränaren fick rida ut själva. Men då fick ju Chinapuffen komma ut och springa lite med tränaren på ryggen. Det var bra.
 
Men imorgon ska vi ge oss ut på en liten påsktur i skogen är det tänkt.
 
Världens vackraste Wims får hjälpa till med fjädrar i håret att önska Glad Påsk till alla. Hon ska få lite blommor och tända ljus på sin grav så hon får lite fint <3 Har så svårt att fatta att hon är borta...det smärtar i själen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0